نور الاسلام
نور الاسلام
نور الاسلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

NoR 2l EsLaM

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اريد ترحيب نااااااااار....

ندى
هارى بوتر
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
هارى بوتر

اريد ترحيب نااااااااار.... Empty
مُساهمةموضوع: اريد ترحيب نااااااااار....   اريد ترحيب نااااااااار.... Emptyالسبت سبتمبر 12, 2009 9:25 pm

هاى انا عضو جديد اتمنى انكم تقبلونى معاكم فى المنتدى وانا سعيد جدا بانضمامى اليكم ويارب مواضيعى تعجبكم وشكرا Very Happy
ندى

ندى

مُساهمةموضوع: رد: اريد ترحيب نااااااااار....   اريد ترحيب نااااااااار.... Emptyالأحد سبتمبر 13, 2009 4:36 pm

اهلا بييييييييييييييييييييييك
M!Ss Barby
Admin
M!Ss Barby

مُساهمةموضوع: رد: اريد ترحيب نااااااااار....   اريد ترحيب نااااااااار.... Emptyالأحد سبتمبر 13, 2009 6:15 pm

نار اية بس كدة المنتدى يتحرق هههههههههههههههه
https://nor2leslam.banouta.net
EMO G!RL

EMO G!RL

مُساهمةموضوع: رد: اريد ترحيب نااااااااار....   اريد ترحيب نااااااااار.... Emptyالأحد سبتمبر 13, 2009 6:16 pm

welcome
http://www.miley-fans.ahlamuntada.com
حب مش محسوب عليا

حب مش محسوب عليا

مُساهمةموضوع: رد: اريد ترحيب نااااااااار....   اريد ترحيب نااااااااار.... Emptyالأربعاء سبتمبر 16, 2009 5:34 pm

طيب احنا عايزين نعرف اسمك ومنين وكام سنه امال هننده عليك ازاى
نجم المنتدى

نجم المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: اريد ترحيب نااااااااار....   اريد ترحيب نااااااااار.... Emptyالثلاثاء سبتمبر 22, 2009 6:10 am

وفى ليالى عذابى معاك انا مش لاحق اداوى جروحى والايام بتفوت وتروح وأفضل اعيشها حلاوه روح جوه فى قلبى مليون اه وفى ليالى عذابى معاك كنت بكلم نفسى واقول دايما وانا فى مرار على طول امتى هلاقى الحال معدول زى بقيه خلق الله لياليك ياحرام ياحرام على اليالى كنت فين ياغرام كنت فين ياغام كنت فين وانا قلبى خالى لياليك ياحرام ياحرام على اليالى كنت فين ياغرام كنت فين وانا قلبى خالى
نجم المنتدى

نجم المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: اريد ترحيب نااااااااار....   اريد ترحيب نااااااااار.... Emptyالثلاثاء سبتمبر 22, 2009 6:15 am

وفى ليالى عذابى معاك انا كان عقلى خلاص هيطير كل كلامى ملوش تأثير كنت بثبت قلبى كتيرمن غير مسأل كل دا ليه وفى ليالى عذابى معاك كنت بعاند فى الايام كنت انا بسهر وانت تنام واللى يشوفنى يقول ياحرام حتى الصبر صعبت عليه لياليك ياحرام ياحرام عاليالى كنت فين ياغرام كنت فين وانا قلبى خالى Smile
نجم المنتدى

نجم المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: اريد ترحيب نااااااااار....   اريد ترحيب نااااااااار.... Emptyالثلاثاء سبتمبر 22, 2009 6:17 am

راجع ليه من تانى عايز ايه انسانى اللى بتتكلم عنه ماضى وعدى وزمنه وراح حب دا ايه بكفايه حبك مات جويا ونسيت قلبك ونسيتك وخلاصمنك قلبى ارتاح انت اخترت طريق ومشيته بعت هوايا وقلبى نسيته واما خسرت فى بعدى راجعلى بتفكرنى بحب زمان

اريد ترحيب نااااااااار....
صفحة 1 من اصل 1